Odstąpienie od umowy
Gwarancje
Bo dobry sprzęt to sprzęt na lata, dlatego wszystkie Nasze produkty objęte są co najmniej 12 miesięczną gwarancją, a w niektórych przypadkach nawet dożywotnią! Prawdziwą jakość tworzą detale a my na nie zwracamy uwagę ;)
Szczegółowe informacje o czasie gwarancji znajdziesz na karcie produktu w zakładce "Szczegóły Produktu"
Gwarantujemy sprawne działanie wszystkich produktów o ile nie noszą one śladów uszkodzeń mechanicznych i nie były w żaden sposób modyfikowane lub otwierane.
Reklamacje
Wszystkie produkty zakupione u Nas podlegają polskim przepisom związanym z rozpatrywaniem reklamacji. Zgodnie z nimi masz prawo zgłosić reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Ile mam czasu na zgłoszenie zwrotu (odstąpienie od umowy)?
Odstąpienie od umowy przysługuje w ciągu 30 dni od zakupu.
Ile mam czasu na zwrot produktów?
W Mcdodo.pl możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia zwrotu.
Gdzie powinienem zwrócić zakupione produkty?
Co2 sp. z o.o.
Komisji Edukacji Narodowej 11
37-450 Stalowa Wola
Polska
Jak mogę wymienić produkt?
Możesz łatwo zwrócić produkty i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt, który chcesz otrzymać. Jak tylko otrzymamy paczkę zwrotną, dokonamy zwrotu pieniędzy oryginalną metodą płatności. Zawsze polecamy zarejestrować zwrot przez Internet, korzystając z naszego systemu. Możesz również odrzucić tę propozycję i zdecydować się na samodzielną wysyłkę. W obu przypadkach ponosisz odpowiedzialność za stan produktu, który zwracasz, od samej dostawy do momentu, w którym produkt fizycznie znajdzie się u nas.
Czy mogę zwrócić każdy produkt?
Nie, nie wszystkie zamówione produkty można zwrócić. Nie możesz zwrócić usług, które nam zleciłeś, w celu modyfikacji produktów i produktów dostosowanych do Twoich potrzeb. Usługi i produkty wyprodukowanie lub dostosowane do potrzeb indywidualnych klienta, kiedy proces produkcji lub dostosowania produktu się już rozpoczął. Następuje to tylko wtedy, kiedy wcześniej wyraziłeś/aś zgodę na rozpoczęcie procesu, zanim prawo odstąpienia od umowy wygasło. Nie możesz również zwrócić produktów które ze względów higienicznych zgodnie z ustawą po rozfoliowaniu, otwarciu opakowania lub naruszenia pieczęci nie podlega zwrotowi np. słuchawki.
Sposób zwrotu kwoty zamówienia
Jeśli nie jesteś zadowolony/a z zamówionego produktu i chcesz uzyskać całkowity zwrot wartości zamówienia, zwrócone produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania. W momencie otrzymania przesyłki zwrotnej ocenimy stan produktu i zwrócimy Ci kwotę, którą przelałeś/aś na nasze konto. Kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności, którą otrzymaliśmy płatność. Na przykład, jeśli płatność została dokonana kartą kredytową, kwota zamówienia zostanie zwrócona na kartę kredytową.